aa_360 siz her seferinde kendinizden uzaklaştırıp net hayır diyeceksiniz. hiç gülmeden, hiç yumuşak olmadan. ciddi bir hayır. ısırmak yok. hayır yerine yok deyin.uf oldu deyin. kızım yok kelimesini iyi bilir mesele. ııı ııı diye isterdi kelimeleri bildiği halde ama mızlayarak böyle herşeyi bizde net olarak ııı yok su diyeceksin dedim. ıı deyince vermedim, öyle istemeyi tamamen unuttu. ısırması arada oluyor bizim de normal ama ciddi hayır diyorum suratımda yapmaması gerektiğini anlıyor. gerekirse ısırmadan uzaklaşın, uzaklaştırın.