Merhaba İzmir’de yaşıyorum İzmir nemli bir bölge olduğu için dolmalık biber ve patlıcan kurutmalıklarını nasıl saklayabilir geçen sene dışarıda serin ve kuru bir yerde asmıştım ama kelebeklenme oldu bozuldu kullanamadık. Deneyimlerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız benimle sevinirim