Kızlar demırımız dusuk cıktı. Istahsızlık ondan olabilir dedi doktor. Vegaferon damla verdi ama dişleri karartıyor diye onu istemiyorum acıkcası. 1 yasına kadar Best ıron kullanmıştım sımdı 14 aylık. Acaba onu kullansak olur mu yine. Demır eksıklıgını sizler hangi damla veya surupla çözdünüz?