Günaydın kızlar kadın olmak neden bu kadar zor yaaa doğum yapalı 10 ay oldu alt göbeğim sarktı dün spora başladım hedef 10 kilo verip vücut yapmak şu an 65 kiloyum ama onun dışında göğüslerim yırtıldı sarktı göbeğim de bacak içimde çatlaklar var afedersiniz popom sivilcelenmeye başlamış kafayı yemelik durum bir de normal doğum yaptığım için sanırım ama vajina dudağı da çok sarktı hedefim kilo verdikten sonra vajina estetiği olmak kadın olmak çok zor gerçekten fiziken ruhen insan eski beni özlüyor 🥹