Bebeğim emip uyuduktan sonra emzik gibi kullanıyor memeyi bıraktığımda uyanıyor emince uyuyor emzik kullanmak istiyorum en azından emdikten sonra uykuya geçerken emzik alsın istiyorum ama tutmuyor kullandığım emzik avent tecrübesi olan varmı bu konuda bebeğim 2 ay 10 günlük