Kızlar başlıkta da belirttiğim gibi dün akşam pasta yapmıştım balkona koydum oradan Rüzgar esince perden battı Neyse dedim demek ki artık camım beni temizle diyor bir zahmet… Ama şöyle bir sıkıntı var Ben her bu Balkonun camı sildiğimde gündüz hiçbir şey yok tertemiz iz bile yok Ama akşam tam sokak lambası da camın üstünde sayılır o lamba açıldığı zaman benim bütün canım gölgeli gölgeli bütün bez izi var yani lekeli gibi iz gibi bir görüntü var ben onu nasıl yok edebilirim resmen psikolojim bozuluyor oturuyorum Bakıyorum böyle gidiyorum kuru bezle siliyorum ve hafiften mi geçiyor sonra yine öyle şöyle iz bırakmayan bir formülünüz yok mu Lütfen burada bekliyorum sizi formüllerinizi ona göre camıma girişeceğim