9 aylık bir kızım var ve imkanı yok gece uyumuyor akşam 9 10 gibi yatırıyorum 12 1 de kalkıyor sabah 5 kadar ya sürekli emmek istiyor yada sallayinca susuyor aksi halde bağıra bağıra ağlıyor bazen kızarak catliycak gibi bağırıyor ağlamıyor 3.5 yaşımda da bir oğlum var çok zorlanıyorum ne yapicagimi bilmiyorum 3 4 aydır böyle daha yeni nir tane dişi patlamış ama tükenmiş durumdayım nolur tavsiye verin gece kızımla gündüz oğlumla ilgilenmekten gecem gündüzüm hep karıştı sürekli uykusuzum perişan durumdayım artık uyku şurubunu bile düşünmeye başladım yatağına lavanta sıktım çok fayda etmedi papatya icirdim sakinlessin diye fayda etmedi diş jeli kullanıyorum sakinlesmiyor illa her dakika memede oluyum diyor