Kızlar kulağım Pztsi temizlenecekti öncesinde damla vermişti kullandım Pztsi sabah feci ağrı ile doktora gittim ödem olduğunu söyledi zaten yüzüm bile şiş yeni ilaçlar verdi başına gelem oldu mu ödem ne zamana geçer cuma az geçerse temizlerim dedi çünkü yola çıkacağız ağrının geçmesini bekliyoruz