öyle aman aman ateş yapmıyor neredeyse hiçbir Aşı telaş yapmayın sürekli atesini kontrol edin biraz vucut ısısı yukselebilir hemen ilaç vermeyin aşı vucutla savaşırken ateş düşürücü vermek ters erki yapabılır yanı bırakın aşı savaşsın işini yapsın
içiniz rahat etmesi için bebeği takip edin
sağlıkla büyüsünler🧸🧸