Benim 1 ve 2 numara açılmış paketten kalmıştı 20 şer tane falan hijyen sebebiyle başkasına vermeye gönlüm el vermedi. Ben şahsen kullanamam açılmış paketi çocuğuma. Sokak hayvanlarına bakıp tedavi ettiren bir ekibimiz var mahallede onlara verdim. Ameliyatlı kedilere bağlıyorlar hem ziyan olmadı hem işleri görüldü