🥰🥰Günaydınlarrr can dostlarım 🥰🥰

Geldimmm toparlanma zamanı artık herşey olması gerektiği gibi olacak istediğim kiloya ve vücuda kavuşacağım bunu başaracağım kendimi ispatlayacağım bu gün tatı konuşacak bakalım o kadar kaçamağa ne diyecek tabi ben bu süreçte tarçınlı kahvemi hiç bırakmamıştım ekmek hamur işi hiç yemedim çikolata ve bi kaç paketli yiyecek yedim bisküvi kraker gibi akşam 7den sonra yemek yeme mecburiyetinde kaldım 3kez piknik ve deniz sebebiyle bakalım göreceğiz ne olacak 🤷♀️