Kutaynannesi Ankarada olup heyet raporu alan var mı 2 bebekle ihtiyacım var alan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
mity Kutaynannesi bende uğraşıyorum ama alamadım yeni kırkımız cikti okullar açılacak rapor almak istiyorum ama yok yani. Millet nasil alıyor ikidebir anlamadim
dnz10 @"ayseyrdmc @"yildizzz_ hocam benimde 30 ocakta bitiyor , asg tıp merkezinden almıştım önceki raporu , tepe ve Lina var diyolar ama telefonda bilgi vermiyorlarmis
Aybukege ayseyrdmc dnz10 40+30 yazmışlar başka bir rapor sayfasında size kaç gün verdiler acaba duruma göre Hakkari Yüksekova’dan geleceğim
dnz10 @"ayseyrdmc bişey demenize gerek kalmıyor, doğum sonrası rapor almak istiyorum dediğiniz zaman onlar yönlendiriyor sizi. Fiyat 18bin