Kızlar dün eşim oğlumu aşıya götürdü. OPA ağızdan aşı malum, ve hemşire 2 saat bir şey yiyip içmesin demiş. Ama eşim bunu bana söylemeyi unutmuş oğlumuzu eve getirince. Benim de hiç aklıma gelmedi, eve gelince bi yarım saat sonra filan su içti. Bi saat sonra da emdi uyumak için. Bilgisi olan var mı ? Aşıyı tekrarlatmak vs gerekir mi ?