Kızlar oğlumun akranlarına göre kelime sayısı konuşması vs zaten çok çok azdı , hayatımızda tv yok kitap okumamıza bayılıyor oyun oynama sosyallik herşeyde zaten süper ve sorun yok sorun sadece konuşma geriliği ki buna da zaten dil ve konuşma terapistine götürerek tanısı konuldu seanslarla halledebiliriz endişe etmeyin dedi şimdi şunu merak ediyorum sizden giden oldu mu seanslar nasıl oluyor ne kadar bi sürede farkı gördünüz nasıl ilerlediniz