Oğlum 13.5 aylık hala yürümüyor, tek elimden tutarak, koltuk kenarlarına sadece arada dokunarak yani bi şeylerden destek alarak yürüyor, hala tam anlamıyla yürümüyor 8. Ayından beri çok hızlı emekliyor emeklediği için yürümeye pek ihtiyaç duymuyor siye düşünüyorum, neyse bakalım ne zaman yürüyecek bende heyecanla bekliyorum 🫠