Arkadaşlar 1,5 yaşında kızım var ve birde 7 gün önce yeni doğum yaptım 7 günlük kızım var. Küçük Kızım doğdu doğalı büyük olan çok değişti, kıskanmıyor ama sürekli yanında onu izlemek onu öpmek ona dokunmak istiyor. Uykuları bile değişti. Aynı odada yatıyoruz sesten midir bilmiyorum normalde büyük kızım 9-10 arası uyanır şimdi sabah 6-7 de uyanıp Ağlıyor. Bugün istemsizce çok kızdım şuan aşırı derece vicdan azabı çekiyorum. İlk göz ağrım nasıl kıyıp kızdım diye. Ne yapacağım bilmiyorum. Bebeği emzirip altını alıp yatağına koyup hep büyük kızımla ilgilenmeye çalışıyoruz ama nedense durum böyle bir hâl aldı. 😭😭😭😭