bloommom mertseda 7 aylıkken emekledi şuan 9 aylık koltuklara tutunup ayağa kalkıyor sıralı şekilde destek alarak yürüyor ben bunun biraz genetik olduğunu düşünüyorum
demir2606 mertseda 10 ay 1 haftalıkken falan emeklemeye başladı bu arada emekleme gelişim basamağı değil emeklemeyebilirde ama bebekten bebeğe değişiyor her şey
arasssmommm mertseda benim ki de emeklemedi sürünüyordu bayramda ev gezmesinde şok oldum emekledi ordan başka yere gittim orda da emekledi sorun benim halılarımdaymış çok sert acıyordu demkki dizlik aldım sorun çözüldü
lina01010 mertseda 4 aylıklen bizimki başladı şuan 5 aylık emekliyor. Ama oğlum öyle değildi oda sizinki gibiydi geç emekledi oda gerir geri ancak az az bide. Her çocuk farklıdır ya takmayın. Kızom misal 4 ayda 2 diş çıkardı oğlum 6 ayı bitince ancak bir tane
kirmizibalikbeachte mertseda valla böyle söylendikten 2 gün sonra emekledi kajsjsjsj 9 ay 10 günlük falandı. Az daha sabret 🥹
Pamukhanim_ mertseda emekleme bir gelişim basamağı değil belki emeklemeden yürüyecektir belli olmaz benim arkadaşımın kızı 11 aylıkken emeklemeye başlamış benim kızım erken emekledi bu biraz genetik bence
nurhayat97 Her bebek farklıdır, gelişim sıkıntısı değildir diyor doktorlar ya vakti vardır ya da emeklemeden yürüyüverir belki 🥰
bloommom asmkkx ben biraz da kendimden örnek verdim bende o aylarda emekleyip yürümüşüm eşimde aynı aylarda aynı şekilde ilerlemiş
azrasrld mertseda benim kızımda 9 aylık emeklemiyor oturmuyor da hala hatta biraz duruyor atıyor kendini emekleme pozisyonunda durmaya başladı geri geri gidiyor sadece yakında emekler diyorlar ama bilemiyorum her bebek bir değil
Sebusebu mertseda kızım hiç emeklemedi. 11 aylık sıraladı 1 yaşında yürüdü. Oglum 10 aylıkken emekledi 15 aylıkken yürüdü. Kardeş bile olsa cocuktan cocuga değişiyorr
Zeynepomer96 mertseda benimki de emeklemiyor ilk oğlum da direk yürümüştü o yüzden umursamıyorum ben her bebek emeklemiyor takmayın
ayhat mertseda canım hiç kasma 8 ay 20 günlük bebeğim. 8. aydan beri bize tutunup ayağa kalkıyordu falan. 3 gün önce bir anda emeklemeye başladı. şimdi hem emekliyor hem tutunup kalkıp tutunarak yürüyor. bende emeklemeyeceğini düşünüyordum. emeklemek zaten gelişim aşaması sayılmıyor