nuris99 Aşılı bebekler aşısızlara göre hastalığı genellikle ayakta atlatıyorlar. Sosyal medyada yorumlarda çok fazla denk geldim ben yaptırmadım ama keşke yaptırsaydım diye pişman olanlara. Ben bebeğime yaptırdım hatta 10 gün sonra falan 2. Dozu yapılacak. Bu arada ilk doz en geç 3 ay 14 günlüğe kadar yapılıyor ☺️