geminibaby ayy benim gibi düşünen biri varmış yaşasın. Oğlum 26 aylık, ilk 7 ay gündüz bütğn uykularını kucağımda uyudu, geceleri yanımda uyudu. Yatır çık diye uyku eğitimi nedir ya, nie çıkayım yanından. Zaten 4-5 yaşına gelince anne bura benim odam diyip almayacak bizi ahahahah. Koklaya koklaya kucağımda da uyuttum sonra kucakta memede uyudu. Sonra zaten rahat edemeyip ne kucakta durdu ne yanımda. Odasında uyuyor ve hala onu izlemek için odasında bekliyorum uyuyor onj izliyorum.