annemmm11111 Arkadaşlar doğum yapalı bugün 2 gün oldu karnım ara ara sancılanıyor alt karında da hafif şişlik agrı var napmam lazım ya şerbetli su parol içiyorum hep o anlık kesiyo
yanissa annemmm11111 canım gaz sancısı olabilir benimde öyle olmustu kabızlık ve gaz sancım vardı doktoruma söyledim bir şurup verdi iki gün kullandım düzeldi.
annemmm11111 yanissa ay evet hem kabızlık var hem gaz mutlaka bende söyleyeceğim yarın çok teşekkür ederim ya Allah razı olsun