2 gün içtim bromolini doktoruma danışıp içtim bir zararı olmaz dedi süte ama iki gündür bebeğm ishal gibi değil ama yakınlıkta 2 3 kere kaka yaptı , böyle olup sonrasında geçiyormu varmı bilginiz biraz tedirginim bilinçli olan varsa bu konuda yrdımcı olursanız çok sevinirim şuanda bıraktım şurubu ?