Merhaba anneler, oğlum 3 yaşında anne sütünden kaynaklı dişinde aşınmalar ve çürümeler oluşmuştu, yurtdışında yaşıyoruz sistem çok yavaş ilerliyor pedodontist’en randevu alana kadarda 6-7 ay bir zaman geçti bu süreçte dahada ilerledi, doktor x-ray’ide anestezi verdikten sonra işlemden önce çekeceğim dedi, bu durumda dişleri ne durumda işlem öncesi bana bilgi verilmedi, işlem bittikten sonra çocuğu kucağıma aldığımda şok oldum 1 ön kesici dişi ve 1 yan kesici dişi, ikisi yan yana olduğu için baya bir boşluk oluşmuş çekmişler. Diş köklerindeki çürümeden kaynaklı iltihaplar oluşmuş ve bu iltihaplar sinirlere kadar gitmiş aslında üstteki 4 dişide çekmeleri gerekiyormuş ama ikisini kurtarmışlar. Ancak ben bu durumı aşamıyorum 5 gün geçti hala çok üzgünüm hergün ağlıyorum daha erken birini bulsak ve gitsek kurtarılırmıydı acaba diye sorguluyorum hep. Şimdi bir kaç yıl dişsiz kalacak ve dışarıdan dişlerine olumsuz yorumlar gelecek psikolojikmen etkilenecek falan diye düşünüp düşünüp üzülüyorum. Bir kaç gündür hayatı kendime zehir ettim resmen buda normal değil biliyorum, heralde hiç beklemediğimden aklıma bile gelmediğinden olayın şokundan çıkamadım hala, benzer durumu yaşayanlar varsa benimle paylaşırsa çok memnun olurum.