Mrb 3 yaşında bir oğlum var ve hemen hemen hergun öfke nöbeti geciriyor resmen ağlıyor saatlerce susmuyor yanına gidiyosun konusmaya çalışıyorsin kaçıyor mesela biraz önce altına kaçırmış üstünü degistirdim demiş kayınvalidem üstünü çıkarınca uyanmış bu seferde geri dedem giydirsin üstümü diye ağladı saatlerce zorla ikna ettim üstünü giydirdim ama asla yanına yaklaştirmiyor bile dedem gelsin dedemle yaticam dedi yattı dedesiyle napmam nasıl davranmak gerek artık bilmiyorum sanki evde biz dovuyoruz öyle ağlıyor birakin beni gelmeyin diye komşular duyan dayak yiyo heralde der yarın pedagoga randevu aldım böyle durum basina gelen varsa nasıl davranıyorsunuz nasıl yaklaşıyorsunuz çocuklarınıza😔😔