papatya_17 Kızlar oğlum 2 yaşında ama tam anlamıyla beslenme düzenini oturtamadık mesela sabah kahvaltısını yapıyor 11 gibi bugünlerde geç uyamıyor normalde en geç 10a kadar yapmış oluyor 1 2 gibi uykuya geçiyor uykuya geçmeden önce çorba falan yapmıyorum acıkıyor mudur onu da tam bilmiyorum çünkü eee eeee diyor uyumak istiyor uyuyup uyanması 5 6 yı buluyor uyanınca çorbasını içiyor 10.30 11 gibi de uykuya geçmek istiyor hala mama içiyor be uyuyor akşam yemeğini yemeye saati kalmıyor köfte veya balık olduğunda çorbasından çok yedirmiyor köfte ve balık veriyorum ama yemek de yemek istemiyor mesela ben mi beceremiyorum anlamış değilim
Madamehappyyyyy papatya_17 1-2 gibi uyuyup 5-6 gibi uyanması çok uzun uyumuyor mu? Ve mamaya güveniyor büyük ihtimalle. Bence de düzene girmesi lazım. O aylar da oğlum 8-9 uyanır yumurta avokado kahvaltı yapar 12 gibi uyur 13:30 14 gibi uyanır meyve saati sonra akşam yemeği vs akşam ise 9-10 gibi uyurdu.
Bebislerhakkinda papatya_17 öğlen uykusu sıkıntılı o kadar uyumamasi gerekiyor sabah erken kalkıp en geç 10da kahvalti yapıp uyumadan önce ara öğün vermeniz lazım, en geç 3te uyandirmalisiniz ona 2saat uyku yeter ,3te öğle yemeği 6da da akşam yemeği yer mamayi aksam 8de içse de olur veya 9da .hatta 2yasina gelmiş mamayi kesin ki bagimlilik kalmasin
pozitifanne06 papatya_17 10da kahvaltı yapiyosa 1de ara öğün ver uyumadan önce(kuruyemiş meyve yogurt falan) uyandığında yemek hazır olsun 10 dakika sonra falan ver. Yani öğle uykusu 4 saat mi yapiyo maşallah. Normalde 2de uyuyosa 4te uyanmali 4te öğle yemeği gibi yeyince 8 gibi tekrar ana öğün yiyebilir. Hatta arada 6 gibi tekrar ara öğün de yapabilir.
nanelilimonata papatya_17 sabah kahvaltı, öğle uykusundan önce meyve,ceviz, kefir ara öğün yaptırıyorum. Öğle uykusu max 2 saat, geçerse uyandıruyorum. Uyanınca çorba içiyor akşamda yemek yiyiyor. Aralardada anne sütü içiyor.