zubeyde14 Kızım 9aylık verem aşısı izi hala geçmedi hala şişiyor içinden iltihap akıyor bişey kullanmam falan gerekiyor mu
hndathn zubeyde14 daha zaman’ı var 1.5 2 yaş gıbı ancak kırmızılıgı gecıp iz yapıyor. Ekstra birsey yapmanıza gerek yok
serife2 zubeyde14 bizimde 9 aylik olucak daha yeni geciyor hep akinti vardi sisti sivilce tarzi 1 yasina kadar olabilirmis oyle sonra iz yapicakmis normal yani