Oğlumu neredeyse doğduğundan beri egepol hastanesinde bülent gökşen’e muayene ettiriyorduk çok uzun zamandır götürmemiştik bugün randevu alacaktım kendisinin hastaneden ayrıldığını öğrendim. Egepol’ün sitesine baktığımda neredeyse bütün çocuk doktorlarının değiştiğini gördüm. Gidip memnun kaldığınız bir doktor var mı bu hastanede?