[silindi] Kızlar oğlumun odası için halı bakıyorum önceki halımız çok tüy topluyor hiç memnun değilim iki halı arasında çok kararsız kaldım sizce hangisi güzel önerinize ihtiyacım var
Tatlican [silindi] Sade olan çok hoş yani 2. Arabalı olan eğlenceli ve kiri pek göstermez fakat biraz karışık duruyor
Kerem_k1 [silindi] araba desenli almanızı öneririm. Bende oğluma yol desenli aldım çok güzel oyunlar kuruyor
[silindi] Kerem_k1 ya bende oynaması için düşünmüştüm ama biraz karışık mı bilemedim de çok kararsız kaldım
Kerem_k1 [silindi] bizimkine göre gayet sade 😄 eşim tredyoldan kendince beğenmiş yeşilli mavili çok desenli yollu bir halı odayıda kaplıyor ben daralıyorum ama oğlum bayılıyor halıya😄 bence gayet güzel sizinki
Kizarmisdondurma [silindi] İlki karışık geldi bana , diğeri de beyaz sıkıntı Cool halıdan baktınız mı?