28 haftalık hamileyim rahim ağzında enfeksiyon çıktı erken doğum olabilir dedi.. akıntım ve kaşınmam uzun süredir vardı kremler fayda etmiyordu artık bir sürü antibiyotik verdi doktor ben parol bile kullanırken ikilemde kalıyorum hamile birinin antibiyotik kullanması ne kadar doğru sizce ikilemde kaldım yarın başka doktora daha gideceğim. Başına böyle bir durum gelip enfeksiyondan erken doğum yapanlar oldu mu? Bir de başı aşşağıda dedi zaten sürekli yer değiştirmez mi bebek? yarım saat nts de kaldım stresin de yüksek dedi hemşire ay hayırlısı size sormak istedim