benbenimsenkimsin vereceğim en iyi tavsiye “ amaaan nasıl olsa ameliyatlıyım ” diyip aslaaaa yatma. Ne kadar hareket edersen o kadar hızlı iyileşiyorsun. Benim acı eşiğim inanılmaz düşüktür ona rağmen ertesi gün kendi banyomu kendim yapabildim. Korkulacak hiçbir şey yok inan bana. Ben spinal oldum tercih meselesi oğlumu görmek o ana şahit olmak istedim çünkü hiç de pişman değilim yine olsa yine sezaryen doğururum. Sadece ameliyattan sonra inanılmaz üşüdüm yani öyle böyle bir üşüme olamaz dişlerim birbirine vurmadan duramıyordu. Bütün aile üyelerim o güne dair konuşunca ne kadar çok üşüdün ya der. Aklımda kalan tek zorluk o oldu. İnşallah çok rahat çok güzel bir doğumun olur. Sağlıcakla gelsin bebiş 🌸