mahirbebek bizimkide 3 yaşında, aynı şeyleri yaşıyoruz , sürekli ağlayarak gelir. Sadece elindekini paylaşmaz, almaya kalkan olursa o benim der ama elinden alırlarsada yine ağlayarak gelir. Sürekli vuran eden oluyor, kendini savun diyorum ama yok, uzaklaş diyorum yapamıyor yine. Ama bize çok güzel cevap veriyor kendini savunuyor. Babasıyla hep güreşirler bende arada bilerek sataşırım banada karşı koyar ama başkasına yapmıyor. Zamanla öğrenecek diyorum