Kızım (14 aylık) diş sürecinde. Geceleri sürekli ağlayarak kalkıyordu ve günlerdir ishaldi.
Bugünde sürekli kustu hemen hastaneye gidip kan tahlili verdik, az bişey enfeksiyon var denildi.
Çok olmadığı için antibiyotik verilmedi, probiyotik ve bulantı için de bi şurup verdi. Et, yumurta filan vermememi söyledi.
Ve şu an çok iştahsız..
Sizce ekstra yapabileceğim bir şey var mı benim ?
Önerebileceğiniz bir şey var mı ?