Merhabalar bebeğim 3 ay 22 günlük. Bir hafta tatil sonrası bebeğim bu sabah bir kere büyük tuvaletini sabah dolu dolu yaptı. Daha sonra 6 kez de az az yaptı. Sanırım hava değişikliğinden etkilendi. Bu gibi durumlarda neler yaptınız? Nasıl geçebilir. Veya doktorunuz neler önerdi. Yardımcı olabilir misiniz?