Kızlar adetim pazar günü olacaktı. Ama perşembe günü çok çok az kahverengi bir lekelenmem oldu. Sonraki günler normal beyaz akıntıya döndü. Bugün Salı adetim 3 gün geçti ama hala adet olmadım. Ama bugün de sabah yine çok çok az kahverengi leke akşam da çok çok az pembe leke gördüm. Hamile olma durumum sizce nedir? Bu şekilde yaşayan oldu mu hiç. Şu an bulunduğum yerde eczane yok o yüzden test alıp deneyemiyorum. En erken perşembe akşam gidebilirim. Ne diyorsunuz kızlar bir fikir verin bana.