ilosasell kuralılar çok zor maalesef bizim komşumuz girdi hem şuan kiradalar hem eminevim ödüyolar zor geçiniyorlar artık ikisi birden ağır geliyor para eriyo günden güne kura çıktığı yok girdikler paraya istediğim ev kalmadı diyolar büyük ihtimal çıkıcaklar arabaya çeviriliyormuş ama onuda yapmak istemiyorlar devamlı eksideyiz diyorlar ama araba alınabilir arkadaşım aldı yeni fuzulevden