delikizceniz Allah rızası için göğsünüz yara oldu ise ne kullandınız ? Lansinoh ve gümüş kapaktan umudumu bitirdim 8. Gün bugün artık ağlayasım geliyor :((
Ladybugs delikizceniz gümüş kapak bana çok iyi gelmişti saf ayar 999 olmalı ve sürekli hiç çıkarmadan takmalısınız ZTen doğumdan önce kullanmaya başlamanız gerekiyordu tam etkisini görebilmek için yine kullanmaya devam edin derim ben
Feyzosumunannesi delikizceniz Ahh ne cok çektim o göğüs yarasından. Burada söylenilen herseyi denedim tahinin yağından poşete kadar 😞 Ama en son cocuk doktorumuza gösterdim ve garmastan pomat kremi onerdi. Aldım 5 gün düzenli sürdüm tamamen geçti birdaha hic yara ağrı sızı olmadı.
orkide2 delikizceniz emzirdikten sonra göğüs ucuna zeytinyağını sür ama kapatma biraz bekle öyle kurusun ben 3 haftaya yakın çektim resmen ucu kopacaktı yani yarıldı göğsüm ağlaya ağlaya emzirdim hiç gecmiycek gibi gelmişti zeytinyağı olduğu için temizlemene de gerek yok lanshion da kullandım
melekgkce Ben düzenli olarak lansinoh kullandım ardından şu şeffaf göğüs kapları vardı onları taktım göğüs ucu kurumasin nemli kalsın diye öyle öyle baya iyi gelmişti
delikizceniz melekgkce melekgkce şeffaf kaplar meme reddi yapıyor diyorlar öyle bir sorun yaşadınız mı