Hanımlar merhaba oğlumun yaramazligi ve aşırı hareketliligi bitmeyen istekleri hep vardı bunu kabullendim fakat son 1 aydır öyle bir ağlama krizlerine giriyor ki her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor ama normal bı ağlama değil bogazlari yirtilana kadar çığlık çığlığa gün boyu bu şekilde elimden geleni yapıyorum sakin kaliyorum biryerde patlıyorum zaten zor bı çocuktu iyice mahvoldum kurdeşen dökmeye başladım bu ne zaman gecicek hiç iyi değilim aşağı yukarı ne kadar sürer