Merhaba bebegim 5 ay 22 günlük tek meme emziriyordum ve sma mama veriyordum mamayı 3 saatte bir 90cc şeklinde veriyorum doktorumuz 5. Aydan itibaren tadımlara başlayabilirsiniz dedi bizde 3 gün kuralıyla başladık önce tatsız sebzelerden sonra meyveler ekledik ama bebeğim ek gıdadan sonra mamayı emmek istemiyor normalde mama için ağlayan bebe gitti şimdi biberonu verince öğürüyor almamak için ağlıyor neredeyse gündüz hiç mama içmek istemiyor ek gıdadan yemek için can atıyor ek gıdayıda sabah ve akşam veriyorum en fazla gündüzde emzirdiğim tek memenin yeterli olmadığını düşünüyorum akşam 9 dan sonra uyuduğu içinde uyku semesi mamayı içiyor ama gündüz reddediyor örneğin sekizde kalkuyorsak 3 saatte mama verdiğimi düşünürsek neredeyse 5 kere mama vermemiş oluyorum mamayı değişmeli miyim yoksa gündüzleri ek gıda ve emzirme yeterli midir ek gıdayıda örneğin yunurta sarısı veriyorum daha karışımlara geçmedim ¼ yumurtayla cocuk nası durcak endişeleniyorum