Selam kızlar amcamın oğlu evleniyor altın alacak durumum yok bu ay malesef sizce ne heye yapmalıyım bu arada amcamın çocuklarıyla samimiyizdir mesafeli bi ilişkimşz yok ama benim çocuğum olduğunda onlar bişey yapmadı belki durumları yoktu bilmiyorum Şimdşde benim altın alacak gücüm yok sizce dolar Euro gibi bişey yapsam az mı olur ayıp olur mu ?