Kubok ahh neler çekiyorum sevgili anne güvenli bağ zedelenmesin diye azaltmayı denedim olmadı ama geve uyku 0 yani ağzında emzik niyetine tutuyor inat vermesem kıtamet kopuuor. Yara bandını söktü, sabır taşı sürdüm emdi, en son bağ falan demedim salça sürdük sirke sürdüm yok banamısın demiyor emiyor konuşuyorum uyuyor şuan yoruldu diyorum ama yok haala devam önerisi olan başka varsa ben burdayım tek tek denerim yani Allah sabır versin öncelikle 😢