prp2727 Sizce hangi mama daha iyi SMA kullanıyorum 2:30 aylık bebeğim 5 kg 200 gram sanki az kilo aldırıyor üç 300 doğdu hipp mi kullansam
ebrubtl prp2727 ben hep hip kullandım kilo alımı iyi oldu aptamil bize iyi gelmemişti çok mama değiştirmeyi Önermiyor doktorlar tam emin olup öyle değiştirin sizde
kctrk prp2727 biz doğduğu günden beri hipp kullanıyoruz kilo alımı hep düzenliydi hatta son ay biraz fazla almış 😂 4 aylıkken 7 kiloydu bir ayda bir buçuk kilo almıştı hemen hemen sma da kullandık ama en memnun kaldığımız hipp oldu
balmelinam prp2727 sma optipro kullaniyoruz aylardir cok memnunuz bebeginizin normal, olmasi gereken sekilde kilo almasini onemseyin bence , fazlasinin hicbir faydasi yok bebege de size de 😊
yldzrnl Aptamil golden goat sonrasnda sma optiprıya gectik şuan sma dan memnunuz biz diğerlerinde kabızlık problemi yaşadık sma da kilo alımıda gayet yeterli gidiyor