Kızlar biraz birikmişim vardı geçen ay 1 tane kibrit çöpü bilezik aldım (10gr). Önümüzdeki ay elimize biraz toplu para geçecek yine 10 grdan 3 bilezik daha alacağım.
Ajdaları çok seviyorum ama öncekini sadece bir tane alabileceğim için daha kalın olsun mantığı ile kibrit çöpü almıştım.
Günlük kullanmayı çok seviyorum ama kibrit çöpüne Çelik bileklik gibi diyenler oldu. Daha gösterişli ama günlükte kullanılacak ne alabilirim?