busraulas Merhabalar, 7 aylık bebeği olan taze bir anneyim ben de. Ailem farklı şehirde. Bebeğimi eşimle birlikte büyütüyoruz. Desteksiz olduğum için de çoğu zaman evim pis ya da yemeğim olmuyor. Bu durumdan aşırı aşırı rahatsızım ama kızımın herşeyini tam yaptığımı düşünüp kendimi düşürmemeye çalışıyorum. Yeni yeni akşamları kızım uykuya geçince arkadaşlarımla dışarda buluşmaya başladim. Bu akşam da o günlerden biriydi 😌 motive olup tekrar döndüm kuzumun yanına. Eğer bebeğiniz erken uyuyorsa siz de kendinize zaman ayırın lütfen. Eşinizle yapacağınız bi etkinlik olmasada kendinize zaman ayırmak size iyi gelcektir