Benim ikiz erkek bebeklerim var 14aylık olmak üzereler yürüyolardı gayet normal düşe kalka azda olsa biri 2gündür asla yürümuyo tunup bi yerlerden gidiyo ama diger türlü yürümek istemıyor ayaga kaldırıyoruz yere oturmak istiyor neden böyle yapıyor anlamadık bi yerimi agrıyo diye düşündük ama tunup ilerleyebiliyor ama daha çok emeklemek istiyor başına gelen var mı ne yapabilirim??