Kuzucukumsu 28 aylık erkek bebek
Anne bir gel, baba geldi,anne sustiyom (su istiyorum ) Ahmet ışığı açtı gibi cümleler var az da olsa ben konuşmalarını anlıyorum bu tür kelimeleri var. Ama babası anlamıyor gerçekten anlamıyor musun diyorum. 😅 kulak verse anlar aslında. Tek sorun oğlum çok sinirli ve anlaşılmadığın da daha da saldırgan oluyor. Oturup muhabbet etmiyoruz yeni kelime öğrenme çabası da yok. Ağlıyor kelimesini söyleyemiyor. Bebe aag diyor. Uzun cümleler yok. Alfabe ve bir kaç sayı var renk ben öğretmedim daha. Ama bazen farklı kelimeler de söylüyor bana yetersiz ama çevreme göre yeterli bir konuşması var. Biri vurduğun da ya da bir yerine dokunduğun da anne ah diyor orasına dokunuyor ya da taklit ediyor.