Hahahaa biz birkaç ay önce bursaya yerleşmeyi düşünüyorduk ailem orada yaşıyor diye. Açıkçası 18 yıl bursada yaşadım 1 defa bile gitmedim. Evler daha uygun diye o taraftan bakmıştım, kardeşim yaşanmaz Gürsu’da asla oradan ev bakma demişti israrla. Ben de çevreyi vs biliyor olduğu için çok bakmadım haliyle. Birkaç kişi daha bölgede yaşayan insanların %90′ı rahatsız edici kişiler demişlerdi. Çok önerilmedi bana. Umarım size de bir yardımı dokunur