Bebeğim rotavirusten dolayı hastaneye yatışi yapıldı bugün. Çok üzgünüm. Bayadir ne kalabalik bir ortama nede hasta biriyle teması oldu. Nereden geldi anlamadim 😥Allah kimsenin çocuğunu hastaneye dusurmesin.Rota virüs atlatan var mı kaç gün sürdü acaba hastane süreci