atosum benim kızım15 aylık ishalı çok fazlaydı poposu yara olmuştu ben gıda mühendisiyim doktor önermedi ama gıdalar hakkında bilgim var. Formül mamalar inek sütü bazlı ve içindeki laktoz ishali azdıran daha da beter eden bişey k yüzden ben eczaneden laktozsuz mama sipariş edip onu kullandım gözle görülür büyük bir fark oldu. Markası farketmez herhangi bir laktozsuz formül mama iş görecektir bebeğinizin ishali geçene kadar kullanabilirsiniz aksi takdirde emzirmediğiniz için bu süreç uzar