sevalkatk çocuk her kadının harcı değilmiş bacım yanlış anlama ☺️ Benlikte değilmiş diyorum çok yorulunca 2 yaş annesiyim oğlum çok hareketli ,huysuz ,yaramaz bitmiş durumdayım hee gün ahh ahh bekarlık zamanlarımı çok özlüyorum diyprım ama hep öyle olmayacak büyüyecekler bizde birazda olsa rahat edeceğiz 😀