Çalışan anneler iş hayatınızda düzeninizi nasıl sağlıyorsunuz? Ben sabah 8.30 da işe başlayıp akşam 6 da bitiriyorum. Finans sektöründeyim akşama kadar sayılardan ekrana bakmaktan beynim uyuşuyor artık sonra da çocuğumu alıyorum biraz dışarda vakit geçiriyoruz sonra eve gelip yemek hazırlığı oğlum ve eşimle vakit geçirme uyutma derken zaman geçiyor. Çok yorulduğumu hissediyorum şu sıra tabi buna da şükretmek lazım 🥹 Sizin günleriniz nasıl geçiyor