Kızlar selam. Kızım 6 yaşında 17 kilo. Hastaneye 5-6 ay önce gitmiştik tahlillerinde bir sıkıntı yoktu. Ama baya zayıf ya üzülüyorum çok iştahsız bir çocuk. Hastaneye gitsem mama mı başlarlar bilgisi olan var mı ? Chatgptye kilo alımı için liste yazdırdım sabah başlicam listeyi uygulamaya